سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

انواع مدل لوستر 1400 را می شناسید؟

 

انواع مدل لوستر ، داشتن خانه ایی زیبا و جذاب و مدرن، آرزوی هر کسی می باشد. به همین دلیل افراد به دکوراسیون داخلی خود توجه بسیاری دارند و قصد دارند تا خانه خود را به گونه ایی تزئین کنند که زیبایی آن دو چندان شود. لازم به ذکر می باشد که نور پردازی در خانه از اهمیت بسیاری برخوردار است.

به گونه ایی که می تواند حس و حال خانه شما را تحت الشعاع قرار دهد. انواع لوستر های بسیار متنوع و زیبایی برای ساخت یک دکوراسیون زیبا موجود می باشد که شما می توانید بر اساس دکوراسیون خانه و نوع سلیقه خود آن ها را انتخاب نمایید.

برخی از شما به دنبال تغییر دکوراسیون خانه خود هستید، باید بیان شود که گاهی اوقات برخی تغییرات ساده تاثیر بسیار زیادی در دکوراسیون منزل دارد. کاری مانند نصب لوستر با جدید ترین مدل های روز در ایجاد فضایی مدرن بسیار تاثیرگذار می باشد.

استفاده از یک منبع نور مناسب برای منزل شاید همه چیزی است که یک دکوراسیون لوکس به آن احتیاج دارد. زیبایی که لوستر به خانه می بخشد، انکارناپذیر است. بنابراین برای تغییر دکوراسیون لوستر ها می توانند بهترین گزینه برای تغییر باشند، البته بی زحمت ترین نیز هستند!

 

انواع مدل لوستر ۱۴۰۰ :

لازم به ذکر می باشد که هر ساله طرح های مختلفی از لوستر ها به بازار عرضه می شود که برخی با استقبال بی نظیر مشتریان روبه رو می شوند و هم چنین برخی دیگر طرفدار ندارد.

این استقبال به دلیل تفاوت با سایر محصولات و خلاقیت در طراحی شکل می باشد که البته سعی شده تا این طراحی ها به گونه ایی باشد که برای خانه هایی با دکوراسیون مدرن تا دکوراسیون کلاسیک طرح های بسیاری وجود داشته باشد.

برای این که خانه ایی به روز داشته باشید، باید از وسایل جدید و به روزی که در امسال طراحی و ساخته شده اند استفاده نمایید. به همین دلیل ، انواع طرح های لوستر جدید ۱۴۰۰ را که برای تکمیل دکوراسیون در سال جدید مناسب می باشد را به شما معرفی خواهیم کرد. با ما باشید.

 

آشنایی با انواع مدل لوستر ۱۴۰۰ :

برای این که با لوستر مدل سال بیشتر آشنا شویم، بهتر است دکوراسیون مدل ۱۴۰۰ را نیز بهتر بشناسیم یعنی بدانیم که امسال چه دکوراسیونی برای خانه ها مد شده و چه چیز هایی از مد رفته است. باید بیان شود که دکوراسیونی که امسال مد شده با الهام از عناصر بسیار ساده و عمدتا از رنگ های خنثی است.

در آن اغلب از رنگ های سفید، مشکی، کروم، نقره ای و در برخی دکوراسیون های زنده تر از رنگ طلایی ( اما نه به اندازه خیلی زیاد ) استفاده می شود. به همین خاطر با توجه به دکور خانه که در انتخاب نوع لوستر بسیار مهم است، به رنگ مناسب دقت می شود.


از انواع لوسترهایی که امسال مد شده و ترند سال ۱۴۰۰ می باشند، می توان به موارد بسیار مهم زیر اشاره داشت:

لوسترهای ساده فلزی:

لازم به ذکر می باشد که لوسترهای ساده فلزی یکی از ترندهای سال ۱۴۰۰ هستند که با شاخه های متقاطع یا به اشکال انتزاعی ترکیبی خلاق و مدرن را به وجود آورده اند. این لوسترها با پایه فلزی به شکل عمود به سقف وصل می شود و تمرکز طراحی روی قرارگیری شاخه ها و حباب های لامپی است. لوستر های ساده فلزی بیشتر برای خانه هایی با دکوراسیون کاملا مدرن مناسب می باشد.

لوستر های کریستالی:

نوعی دیگر از لوسترها که در سال ۱۴۰۰ بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، لوسترهای سقفی کریستالی می باشد. که البته این لوسترها چند سالی است در اوج قرار دارد و همیشه مد هستند. این مدل از لوسترها با طرح های خلاقانه تری نسبت به سال های گذشته به بازار آمده اند و همیشه نیز طرفداران خاص خود را داشته است.

لوسترهای کریستالی نورپردازی بسیار متفاوتی دارند و با توجه به سایز، تعداد لامپ ها و تعداد لوسترهای لازم برای هر فضا میزان آن تعیین می شود. برای تعیین نیاز فضا به میزان نور بهتر است فضا را از لحاظ اندازه و برخورداری آن از نورهای طبیعی روز و شب بررسی نمایید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.